MEGANE R.S.

 265 KM ČISTEGA UŽITKA

Zunanjost:

Zunanji slog Megana R.S. je močno prepoznaven in je izraz njegovih visokih zmogljivosti in tehnologije. Njegov sprednji del navduši z razširjenimi blatniki, sprednjima odbijačema z aerodinamično letvijo po navdihu F1 ter z lučmi s tehnologijo LED. Z zadnje strani  dajeta vozilu pečat poseben spojler in zračnik.  Izrazna aluminijasta platišča dimenzije 18" (ali 19" ), posebna barva R.S. in paket Paket F1 DESIGN  omogočajo oblikovati ekskluzivno vozilo po željah posameznega kupca.

 
 
Notranjost:
 
Različni okrasni šivi v rumeni ali rdeči barvi (glede na oblazinjenje) pričajo o skrbi, posvečeni podrobnostim v notranjosti. Volan, merilniki, prestavna ročica, aluminijaste stopalke in sedeži so zasnovani za zmogljivost in učinkovitost. Serijsko je Megane R.S. opremljen s športnimi sedeži z ojačanim stranskim oprijemom. Za doplačilo pa lahko dobite športne sedeže RECARO, ki so primerni za vožnjo po dirkalni stezi.Megane R.S. za najzahtevnejše kupce ponuja 3 različne usnjene sedeže v barvah oblazinjenje v temnem usnju, oblazinjenje v usnju temno/svetlo Riviera in  oblazinjenje Recaro sedežev v temnem usnju.
 
Motor:
 
Vozilo Megane R.S. kolekcija 2014  poganja bencinski motor 2.0 Turbo z močjo 265 KM (195 KW) pri 5.500 vrt./min. in navorom 360 Nm od 3.000 vrt./min. Ta motor je namreč zaslovel z rekordom na Nürburgringu (kategorija s sprednjim pogonom). Pri Renaultu so delali na zvočnem udobju motorja za večji užitek v vožnji tako na ravni izpuha kot v kabini. Pravi sistem vgradne telemetrije R.S. Monitor omogoča spremljanje in spreminjanje različnih parametrov vozila. Z izpusti 174 gr CO2 je ta motor najboljši v svojem razredu.
 
Podvozje:
 
Megane R.S. uporablja znamenito sprednjo premo z neodvisnim krmilnim kotom, ki zagotavlja učinkovit prenos moči na pogonska kolesa. Za doplačilo dobite diferencial z omejeno mehansko zaporo za boljši izkoristek podvozja. Če pa si za doplačilo vgradite še pnevmatike Bridgestone Potenza RE050A za uporabo na dirkalni stezi, pridobite še nekaj dodatnih desetink. S sistemom Dynamic Management R.S. dobi vozilo še več obrazov. Pri Normalnem načinu se vključijo vsi varnostni sistemi in omejena poraba goriva. Pri načinu Šport se izključi ojačevalnik zavornega sistema in parametri sistema za nadzor stabilnosti vozila (ESP) se prilagodijo bolj športni vožnji. Pedal se hitreje odziva. Pri načinu ESP Off je sistem za nadzor stabilnosti vozila popolnoma izključen in vozniku omogoča, da pokaže svoje talente športne vožnje.
 
 
 
 

ASP d.o.o. ©1935-2017
121094
Na spletnih straneh ASP.si uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Več o...