Nissan Pomoč

Naj za popravilo poskrbijo strokovnjaki24 ur na dan, 7 dni v tednu!

Proizvajalec nudi za vsa vozila, ki so bila prodana in dobavljena v Evropi, v času trajanja garancije storitev Nissan pomoč.

Klic v Sloveniji: 080 2 181 (brezplačna številka)
Klic iz tujine: + 386 1 513 35 64

Nissan pomoč vam na brezplačni številki 080 2 181 - 24 ur na dan, 7 dni v tednu ter 365 dni v letu - zagotavlja brezskrbno vožnjo tako v Sloveniji kot v Evropi. Če bo vaše vozilo obstalo na cesti zaradi nepričakovane okvare mehanskega ali električnega sklopa, bo služba Nissan pomoč na vašo lokacijo poslala vozilo za pomoč na cesti.

Storitev Nissan pomoč vključuje:

POPRAVILO NA KRAJU SAMEM, kadar to ni mogoče, pa vlečno službo do najbližjega Nissanovega servisa in popravilo vozila. Stik z najbližjim Nissanovim servisom bo vzpostavila služba Nissan pomoč, Nissanov serviser pa bo nato v najkrajšem možnem času prispel do vašega vozila.

V PRIMERU, KO POPRAVILA NI MOGOČE OPRAVITI NA KRAJU SAMEM IN JE NEDVOMNO POTREBNA VLEKA ter vozila ni mogoče popraviti na dan okvare ali bo popravilo trajalo več kot 6 ur, so voznik in njegovi sopotniki (v skupnem številu registriranih mest v vozilu) upravičeni do ene izmed naslednjih dodatnih storitev: 

  •  nadaljevanje poti ali vrnitev v kraj prebivališča po najkrajši poti  Prevoz se zagotovi z vlakom v prvem razredu, pri razdaljah nad 1000 km z letalom v ekonomskem razredu, s taksijem do 50 km ali s katerim koli drugim, glede na lokalne razmere, primernejšim prevoznim sredstvom  (o načinu prevoza odloča Nissan pomoč)
  • nadomestno vozilo Nissan pomoč vozniku zagotovi brezplačno nadomestno vozilo za največ tri delovne dni. Stroške goriva in cestnin krije uporabnik sam. Nadomestno vozilo je kategorije B, razen v posebnih primerih (glede na število potnikov, velikost tovora) je vozilo večje, ki bo najbližje tej kategoriji. Uporabnikom posebnih izvedb vozil (taksi, avtošola, reševalno vozilo, hladilnik, vozilo v kratkoročnem najemu itn) ta storitev ne pripada. Nadomestno vozilo izključuje vse druge vrste Nissan pomoči.
  • okvare, za katere je odgovoren voznik Za vozila v garanciji lahko lastnik največ 3-krat na leto koristi brezplačno popravilo na cesti (v trajanju do 1 ure) ali vleko do najbližjega servisa Nissan.
  • prenočiščeV primeru, ko okvarjenega vozila ne bo mogoče popraviti tekom dneva in je kraj okvare oddaljen več kot 100 kilometrov od prebivališča voznika, Nissan pomoč uredi nastanitev za največ 3 noči v hotelu s tremi zvezdicami ali enakovrednem prenočišču.  

Kontakti poprodaja

ASP d.o.o.
Finžgarjeva 2 JESENICE
Telefon: 04/ 58 33 336
Telefon: 04/ 58 33 337 
Delovni čas : 8h-12h, 13h-17h, Sobota zaprto
 
ASP d.o.o. PE LESCE
Hraška cesta 25 LESCE
Telefon: 04/53 53 456
Telefon: 04/53 53 457
Delovni čas : 8h-12h, 13h-17h, Sobota 8h-12h
 
Renault Pomoč NON STOP : 041 658 856
email : servis@asp.si
 
Davčna : SI 42507391
Matična :     5524466
TRR : 33000-4250739132
 
 
 
 
 
 

 

porno izle porno rokettube porno video mobil porno
ASP d.o.o. ©1935-2017
121094
Na spletnih straneh ASP.si uporabljamo piškotke, s pomočjo katerih izboljšujemo Vašo uporabniško izkušnjo in zagotavljamo kakovostne vsebine. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Več o...